CITARASA RINDUAN

Thursday, March 3, 2011

Gegar blog ke 204 - Siti Manis

Jangan katakana daku blogger tegar..kerana daku hanya blogger dipinggiran sahaja…

Mengharap kasih sahabat untuk berkongsi pengalaman dalam kehidupan kalian
********** 
Ewah!! Jom.GEGAR blog lagi…sebelum nak mandi, sebelum nak tutup tingkap/pintu…
Kita ke blog adik manis nie….
Siti Manis 


Saya sgt suka bercakap dan menulis, mungkin sbb tu saya menjadi guru. Saya suke mengembirakan orang, dengan harapan orang akan menggembirakan saya semula. saya sangat bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang, dan sentiasa berusaha untuk menjadikan diri saya seorang muslimah yang lebih baik..
My Photo

3 ulasan:

Siti Noraisyah said...

Terima kasih kak....~!!
Kalau macam ni, kene gegar selalu pun takpe.. heheee...^^

akuanakpahang said...

Salam, singgah tengok cik siti cantik manis :)

b a m b a m ' s said...

phewitttt~ kakak manis kat cni! :P