Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, March 6, 2011

Tabik gile kat blogger nie...

Aku tabik gile kat blogger nie..

Masih single
Tapi gaya komennya di blog citarasa Rinduan, melambangkan beliau seperti sudah berpengalaman dalam kehidupannya………

Setelah sekian lama ku berblog……..(1 tahun 2bulan)
Aku temui semangat 1 Malaysia, tahniah untuk beliau………

Masih ingat entry GEGAR ke blog beliau…?? Aku fikirkan beliau kerja dengan pihak gomen dalam hal meng~koko~kan diri…
Namun telaah ku salah…….

Dan tahniah kerana menggunakan bahasa Malaysia sebaiknya…aku tabik gile kat LOGORITHM

PS:Aku pulak yang rasa malu, sebab mengunakan bahasa Malaysia tonggang tebalik…slutelah sama beliau……



24 ulasan:

IMANSHAH said...

nanti saya terjah

Cik Pulau said...

err.. cik pulau pun tabik jugak la..
baru menerjah tadi dan baca entri..
abg ben=tuhan trafik.. wahhh!!!! lalala~ ^^,

Unknown said...

cikgu iman--
terjah cepat...saya dah sebulan kenal..baru tau..dia bukan orang melayu

cik pulau--
ben = tuhan traffik?? tu masa awal2 ben berblog tahun 2009...

Aku Anak Pahang said...

Salam pkenalan juga drp saya utk beliau dan tahniah :)
New Entry "Keputusan PRK Dun Merlimau dan Kerdau"

Sunah Sakura said...

hehehe..uncle saya ni! :D

Unknown said...

AAP--
ayu tabik cepat cara beliau berblog seperti orang melayu


sunnah--
sebenarnya tertanya gak, apa kaitan sunnah dgn uncle john??

Kelab Kembar Malaysia said...

setuju!!

Unknown said...

siapakan itu ya

meh nk tgk juga~

Unknown said...

papakembar--
wah!!!!! terkejut daku

yong--
cepat2 terjah ke rumah uncle john

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Siapakah itu? Nanti MM terjah.

logorithm said...

Alamak! TQ TQ TQ Cik Ayu menggegar blog I lagi sekali! Patut la biler I online balik tadik I tengok trafik mencanak. I ingatkan kena promote ngan Ben lagik, rupa-rupanya dari Cik Ayu!

TQ banyak-banyak jugak kepada korang yang sudi singgah. Tinggalkan link korang ye? I free nanti gerenti I singgah balas. ;-)

Satu-satunya kaitan Cik Sunah ngan I adalah bahawa kitorang nih study kat UTM, tapi tak sezaman la... hehehe...

Murni Alfathunnisa said...

owh..saya pun nak gi ushar lah!

NadiRah said...

yer!!! uncle loga dulu study kat UTM..
duduk KG MERBAU!! eh,betol kan3??huhu

logorithm said...

Aiks? Cik Nadirah mesti terbaca kat blog Cik Sunah kan? :-)

sahromnasrudin said...

takpe..kita boleh belajar....

logorithm said...

Eh? Bahasa Cik Ayu sempurna mah... maner ader tunggang-terbalik? Bikin I segan jer... :-p

Kak Amy said...

nak skodeng la ke blognya..

apdm said...

salam

bukan snng nak jadi y terhebat...samalah dgn akak pun, akak pun apa kurangnya..

Unknown said...

salam,

nak gi melawat blog logorithm gak..

Entry terbaru padlie: Darah... Takutnye..

Cikgu Nurin said...

Datang mencelahdi tengah timbunan buku ...he he..

ye la Ayu...bagus tatabahasa dia...

*malu akak...*

Unknown said...

MM--
tu dia,,,blogger chiness tu,,,

uncle logo--
ooooo..patutlah sunnah tiak uncle..kalau ayu tiak uncle pelik pulak..ayu tiak logo jerlah yer...

sama-sama...tak kenal maka tak cinta...mmg ayu tabik gile sama logo....


siti murni--
solo bertemu sola..jeng----jeng

nadirah--
kamu pun students UTM eik..wah!!! tebaik dari ladang

sahrom--
hehehe...setuju2....masalah ayu ,mmg suka taip laju2...last2 tonggang langgang ko..

logo--
adeh..malu saya...terima kasih yer

amy--
jom...........

syira--
wsalam
terima kasih sayangku..daku terharu

padlie--
wsalam
terima kasih..jom..kenal2 dengan uncle logo


cikgu nurin--
hah!!! betulkan apa yang ayu syer bersama..??? logo the best 1Malaysia

logorithm said...

Boleh, Cik Ayu. Panggil jer logo. In fact, itu yang I prefer. Biler panggil uncle-mungcle nih... terasa dah tua padahal I'm still young inside! Hehe...

TQ Cik Ayu... :-)

Unknown said...

sama-sama logo.
i caLL U LOGO...

azzey said...

Saya pun tgh tabik ni ayu...:)

p/s: tq coz sudi dtg blog saya smlm even saya x sempat ke sini...:)