CITARASA RINDUAN

Tuesday, March 1, 2011

Gegar blog ke 166 - Pelat.....boleh berblog ker???



Saya , Blog dan Dotdotdot

“Saya suka guna macam-macam bahasa dalam blog , tapi di luar blog , saya hanyalah seorang gadis penang yang pelat .

***************
PELAT???

Kalau ada masalah pelat berbahasa, untuk menjadi blogger yang bagus rasanya tak perlu risau…

Dan………orang yang bisu pun aku rasa mereka wajib berblog..


Jom, GEGAR ke blog adik manis nie..baru 16 tahun rupanya…cute tu..

PS: semakin lama, aku rasa dah tak tak laya nak berblog lah pulak.....!!

2 ulasan:

ainnoraini said...

gegar ayu..gegar..untuk sigadis yg manis...

baru sempat nak jln2...sibuk la pulak ari ni..

slmt ptg ayu...

Nadhirah-chan said...

haha saja tulis main2 . tak pelat mana pun . and thanks yer !