CITARASA RINDUAN

Friday, December 24, 2010

anugerah skrin? kenduri doa selamat jiran sebelah?


Wah,…wah….awat aku tak tau ada anugerah skrin secara langsung, di tv 3…malam nie…..

Tak apa, sebenarnya aku nak ceritakan tentang majlis kenduri doa selamat jiran sebelah…diadakan 2 sessi..untuk perempuan jam 2 petang, untuk lelaki jam 8 malam….oleh kerana pak ngah, datang..aku attend pada sessi malam..

Jom…layan gambar semasa majlis sedang berlangsung….



Oleh kerana majlis tahlil selepas maghrib….majlis diteruskan dengan berjemaah isyak bersama-sama…inilah sikap budaya penduduk felda…lain dari yang lain…aku puji cara mereka bekerjasama

PS: eelobor, akhirnya aku jamah nasi 2 suap…walaupun aku tak berdiet…peeh…perutku senak ko….(sah, aku memang tak boleh makan nasi)

6 ulasan:

eelobor said...

hehehe, yer lah tu. ko memang camtu, alasan kononnya tak leh makan. hahahahaha

Citarasa Rinduan said...

hehehehe...sampai aku mkn ubat tau...senak pekena nasi putih 2 suap tu...

ehem...percayalah

IMANSHAH said...

tahniah.ibadah ni kak...

Citarasa Rinduan said...

cikgu..
syukur..rezeki malam sabtu,..

azieazah said...

Seronoknya bila ada majlis sebegini.

Lebih seronok sebab tak leh makan nasi, tak risau pasal diet lagi lah..


*Anugerah Skrin, biasa saja. Tak banyak beza pun.
Cuma persembahan Ziana & Anuar Zain adalah terbaekkkkk.....!

Citarasa Rinduan said...

kak azie--
ayu tunggu ajer keputusan dr paper hari nie..

hahahahha..
mata dah penat tonton tv..so kena relexkan...heheheh