CITARASA RINDUAN

Friday, December 24, 2010

Bermalasan

Ke pasaraya berdekatan..beli beberapa keperluan…selalu kalau belanjer macam nie jerlah…beli yang penting-penting aje..

Sebenarnya susu umai yang dah kehabisan….kalau tak tak lah sampai nak ambil troli buat belian…terlanjur kesana…beli sedikit keperluan yang wajib..

Tadi, ada mood nak mengovenkan diri..rasanya macam nak batalkan hajat…nak rehat dan bermalasan (eik, aku pernah bermalasan ker?),….

Apa-apa pun tunggu jerlah mood nak memasak atau tunggu jerlah hobby baru..macam blogger azila (katanya azila)....

Sekarang nie………masa nak minum air yakult..

Yakult Ace



PS: jemput minum,,,,,(mood tamo makan nasi)


7 ulasan:

CT said...

Ooooo...diet ekkk???? hi3

Citarasa Rinduan said...

kak ct...
mood malas makan lah kak..
petang tak tahu lah...mau2 makan 2 pinggan nasi..hehehehe

IMANSHAH said...

makan buah bagus ayu..

Citarasa Rinduan said...

cikgu iman..
nie ada stok apple hijau

Mas said...

nnti perut lapar gerenti cari nasi..he..he...kalau mas tak tahan tak makan nasi, tapi sekali jer sehari....mas selalu mkn ptg dlm pukul 5....lepas tu mlm mkn buah atau roti jer..he..he..

erienz said...

dah lama x minum yakurt....hehehe..tp lbh suka nutrigen....

singgah blog erin ambik award yer...

eelobor said...

minum yakult banyak2 tuh bagus kan utk ibu mengandung.... hihihii