CITARASA RINDUAN

Thursday, December 30, 2010

Siapa GF Khairul Fahmi Che Mat?? blogger juga tau..

Salam..

Tiba-tiba nama Khairul Fahmi Che Mat a.k.a apex naik…..melambung tinggi ko glomour si jejaka bola sepak Negara nie….

Tapi, korang nak tahu tak si jejaka Malaya nie dah ada yang empunya….siapa dia???

Sure blogger macam kita juga…

Jom kita sekodeng blog gf apex…..http://jejariruncing.blogspot.com/

Tahniah, Elia….kak ayu mendoakan jodoh kalian ada hingga ke akhir hayat kalian….

All the best

10 ulasan:

sahromnasrudin said...

dia memiliki tangan yang sangat hebat

Citarasa Rinduan said...

salam..sahrom..

ayu kan, perasan...semalam..apex mempunyai semangat dan stail permainan yang sangat kental..

ingat lagi arwah mokhtar...skill ada iras2 apex..

tahniah apex....

EiJa ZaQuaN said...

hhehe..itu la ayu..mmg tgh melambung apex skrg ni..papehal pun tahniah wat beliau n team Malaysia..

baru jerk terjah blog gf dia..wah secara x lgsung gf dia pun tumpang glamer..

Pala Maldini said...

tiba2 sata malaya kenal fahmi eh ? hehehe.. dahsyat nya penangan bola (kalau menang)

Citarasa Rinduan said...

eija--
elia tu comel jer kan...sweet sangat....

betul tu..tahniah malaysia....

Citarasa Rinduan said...

pala....itulah fenomena namanya..

but..all the best for couple....
blogger juga yang bantu blogger kan dalam kehidupan yang ditempuhi masing-masing??

tak kenal maka tak cinta,,,

eelobor said...

ayu: arwah mokhtar tuh penyerang ler... kalu penjaga gol mendiang R. Arumugam ler.....

azieazah said...

APEK tu baru berusia 21 tahun, sudah mencipta gemilang dan cemerlang. Masa depan dia sangat baik sekali, asal tidak terganggu oleh gejala.

*Ya, Super Mokh adalah penyerang, seperti posisi Salee.

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
terima kasih betulkan keadaan...mungkin ayu tersalah komen kat blog sahabat...hehehe

Citarasa Rinduan said...

kak azie si apex tu tangan dia macam ada gam..
senang jer posisi dia tangkap bola...

cayalah..
terbaik....


** thanks betul kan..