CITARASA RINDUAN

Sunday, December 26, 2010

Apa maksud Hok Sengoti???

Bunga nie untuk cikgu Iman shah, saya kutip dari halaman rumah bonda


Ucapan tahniah atas kelahiran hok sengoti di dalam dunia blogger, dah 2 tahun rupanya kewujudan hok sengoti

Blogger Iman Shah, yang amat rapat dan peramah dengan para blogger yang ku kenali..jika aku masuk ke blog kawan-kawan, pasti blogger hok sengoti komen sama..

Tahniah hok sengoti…semoga anda tetap wujud di dunia blogger…

Sebenarnya saya tertanya-tanya apa maksudnya hok sengoti, rupanya…bahasa kelantan digunakan untuk nama blog cikgu iman, ITU persoalan yang dah lama saya pendamkan, akhirnya terlerai jua……

Kalau korang nak kenal beliau dengan lebih mendalam…jom terjah blog beliau, klik sini..Tapi, aku kongsi dengan korang maksud HOK SENGOTI adalah YANG BENAR/BETUL.

PS: cikgu, selamat ulang tahun hok sengoti…jua selamat menyambut tahun baru dan kelahiran cikgu iman pada 1.1.2011……insyallah…panjang umur dan jodoh…pasti bersua di dunia nyata..

6 ulasan:

IMANSHAH said...

Thanks Ayu

Sementara cuti sekolah ni, rajin lah saya berjalan..dah bz memmanjang nanti, belog ke mana, saya ke amna..hehe

Citarasa Rinduan said...

sama-sama cikgu

yang pasti...hok sengoti ada keunikan tersendiri

terima kasih selalu ziarah blog citarasa rinduan

nur said...

selamat hari lahir utk blog hs juge
ALL IN ONE

Citarasa Rinduan said...

thanks nur..

semoga hok sengoti setaraf dgn blogger lain..

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

tq tuk akak n cikgu iman, yg sentiasa sudi meninggalkan komen kat blog sy... sejak akak follow blog sy, entri sy tak penah takde komen, tq kak!

sy tau akak ikhlas... sbb dlm ramai2 blogger yg sy kenal, akak n cikgu imanlah yg selalu rajin tinggal komen, wlu sy sendiri tak rajin nak tinggal komen kat blog kak n cikgu iman...

Citarasa Rinduan said...

salam cikgu areef

kak ayukan, syukur sangat..bertemu kamu dia FB sekolah...tak sangka, terus kenal kamu dan serasi untuk menjadi rakan blogger

teruskan berblog dengan ilmu yang ada...semoga hasil pengkongisan ini menambahkan pahala ...

kak ayu harap ada umur yang panjang..boleh kita bersua dia dunia nyata..amin