CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 28, 2010

SOSEH SOSEH: Maya Karin nafi cintai Remy



JANDA cantik dan anggun, Maya Karin cukup bertuah kerana dikaitkan dengan dua lelaki kacak dalam tempoh beberapa bulan ini.

Kedua-duanya memang mempunyai ramai peminat di kalangan wanita hingga ramai yang cemburu dengan Maya kerana berjaya mencuri tumpuan dua jejaka ini.

Dulu heboh bintang utama teater muzikal Natrah ini bercinta dengan Remy Ishak yang sama-sama membintangi teater itu.

Lebih panas lagi, nama Remy turut diheret dalam masalah rumah tangga Maya hingga berlaku perceraian. Banyak jugalah cerita yang SS dengar mengenai hubungan mereka ini, tetapi Maya sendiri menjelaskan keadaan sebenar.


Senyap gosip cinta antara dua pelakon popular ini, tiba-tiba ia timbul kembali apabila sekali lagi Maya dan Remy digandingkan untuk teater muzikal Natrah 2 yang tamat pementasannya 7 Disember lalu. Berita ini bertambah kencang apabila orang di belakang tabir dan mereka yang berada dalam Istana Budaya sendiri bercerita.
Kata mereka, memang benar Maya dan Remy bercinta. Kata mereka, kedua-dua pelakon ini meminta agar diberikan bilik berdekatan. Malah, keakraban mereka berbeza dan tidak seperti rakan artis biasa.

Tapi rakan SS lebih suka bertanya sendiri dengan empunya badan mengenai cerita disampaikan. Iyalah, daripada dengar cerita orang entah betul entah tidak. Apabila berkesempatan bertemu Maya, apa lagi perkara itu sempat dibisikkan kepada Maya.

Ternyata cerita yang dihebohkan sumber daripada produksi Natrah dan Istana Budaya itu tidak benar sama sekali. Kata Maya, tidak mungkin dia akan bercinta dengan Remy.

Pertanyaan rakan SS itu menyebabkan Maya keliru mengapa bertanyakan hubungannya dengan Remy sedangkan sekarang ini orang sedang mengaitkan dirinya dengan Yusry Abdul Halim. Apabila ada pihak yang masih mengaitkan dirinya dengan Remy, membuatkan Maya berasa sedikit pelik.

Selepas mendengar penjelasan Maya, SS pun buat kesimpulan, cerita yang dihebohkan itu hanyalah gosip untuk menghangatkan lagi pementasan Natrah 2 atau pun filem Cun yang turut menggandingkan mereka berdua.

Lebih menarik, Remy kini dikatakan hangat bercinta dengan Tiz Zaqyah, pasangannya dalam siri Nur Kasih manakala Maya dengan Yusry.

Hubungan mesra mereka bukan rahsia lagi. Kalau selama ini ada peminat terserempak dengan mereka menonton wayang di Alamanda, Putrajaya. Tapi nampaknya kini Maya dan Yusry lebih terbuka apabila sama-sama hadir menyaksikan filem Khurafat di Mid Valley yang turut dihadiri media, baru-baru ini.

Ramai yang suka Maya dengan Yusry. Kata mereka sama cantik dan padan dan pernah gagal dalam perkahwinan dengan gelaran janda dan duda.

Kredit to metro online

6 ulasan:

alinac lover said...

hehe :) org lawa kan

deqdeq said...

emmm...macam2 dunia artis nih...janda pun tetap hot...ramai yang nak...

ab@h_Izz said...

hai artis2...kahwin grand2,pastu cerai,pastu gosip sana sini,pastu....tak habis2. Layannzzz

iqbalhakimi said...

macam2 ragam artis ni kan kak..entah betol ke tidak..huhu

sahromnasrudin said...

hebat janda nie..malatop huhuhuhu

syira aka sepatu hijau said...

salam


baru je baca paper depe kuar berdua, senyum lagi...


tapi apakah yusry sudah bersedia untuk berkahwin?