CITARASA RINDUAN

Wednesday, December 22, 2010

Assalamualaikum..

Selamat petang, jangan terkejut yer..tiba-tiba aku online siang hari…..

Hari nie, seperti tak dijangka-jangka sepasang keluarga datang ke citarasa rinduan..wah….kedatangan beliau secara mendadak…tapi memang aku amat terharu dengan kedatangannya..

Beliau yang ku maksudkan adalah….sahabat poli ku semasa tahun 1999….kamal dan Mala….firas putera tercinta pun ada sama..

Gambar belum sempat update..malam karang aku syer yer

Sebelum tu nak habaq lah……sebelum kedatangan Kamal….aku bertemu dengan blogger yang tak asing lagi didunia blogger.....cikgu mana eik? nama apa eik???

Tunggu………….


PS: TERIMA KASIH diatas kunjungan mereka...masih dalam mood terkejut dan happy..

14 ulasan:

wahida said...

akak bila nak jumpa saya lak? hehehe...

norhidana said...

msti gmbira yg amat sgt kn kak... bile kwn yg dh terlalu lama terpisah blh jumpa balik...

azian said...

kak ayu..
kl sy dtg CR lg terkejut tak???
heheheheheheh
bila la nak makan mee bandung kat sane nih???

Mama JnJ said...

salam..
saya tag award ya

http://theworldofcarangkulina.blogspot.com/2010/12/award-yang-tertangguh.html

eelobor said...

wah....sape tuh sampai kena tunggu. berdebar nih....

IMANSHAH said...

cikgu Imanshah ka?owh tidek

erienz said...

bestkan kalau dapat bertemu kawan lama...wah whindu zaman sekolah dulu...

Citarasa Rinduan said...

wahida--
insyllah..pasti kita bersua.
amin

Citarasa Rinduan said...

dana--
setuju..nantikan entry malam nie..jam 9 malam

Citarasa Rinduan said...

azian--
awak datang dah beritahu..kak taklah tertunggu2...
rasa mcm jumpa kamu jumpa adik beradik....hehehehe

sembarang jer kitakan...hahahhaha
jom2...kita makan mee bandung

Citarasa Rinduan said...

salam--
mamaJnJ

ayu dah check..ada 2award...peeh...nanti ayu amik yer..
thanks..suka sangat dapat award

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
tunggu

Citarasa Rinduan said...

cikgu iman???

ada iras-iras sikit...heheh

Citarasa Rinduan said...

eriez--
best sangat..
terharu
tak sangka