CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 21, 2010

Hanya wanita layak baca, lelaki tak boleh…

Lupa nak beri tahu..ini untuk wanita jer eik, lelaki dilarang baca, kalau nak baca juga…..boleh!!! syaratnya kena belikan kat gf kalau yang belum kawin, kalau eelobor….boleh lah belikan untuk puan isteri…hehehe

Bagi Pengemar minyak wangi….ada pewangi yang sangat bagus menanti anda dari syarikat AVON…sejenis pewangi yang ingin aku cadangkan adalah Outspoken By Fergie merupakan minyak wangi yang amat lembut dan sesuai dengan mood anda…

Avon telah menyeluarkan wangian ini sejak bulan 11 lagi (aku beli sebelum hari raya haji) wangian outspoken ini tidak keras, dan tidak meninggalkan bau busuk apabila anda memakainya selama yang mungkin.

Dengan reka bentuk botolnya yang klasik….warna yang garang dan gelap menampilkan kesitimewaan yang tersendiri..

Jom..kita layan gambar pewangi ini…


Avon Outspoken by Fergie


PS: patutnya aku jadi duta avon lah…..bukan si Nurul syuhada….hahahahhahaha, royalti sikit pun okey kan???

6 ulasan:

zie~azharizalira'z said...

wuu,,nmpk mnarik,,perfume pon da nk abis ni,,hee,,bape ye harge ny?:)

azila said...

waahh..btol cam menarik.tp malangnya baru jer beli perfume..hehhe

IMANSHAH said...

Wah AVON masih ada lagi ke sekarang..masa rumaja dolu2, pernah sekali beli perfume Avon

Sepatu Hijau said...

salam..

kak,

syira baru dapat pamplet avon tadi...ngeee

norhidana said...

wah.... aritu tgk mmg nampak cun botolnyer... nk try gk tp tak pegi2 lg ke avon... kebetulan pefum pun dh ptt di tambah baru

azzey said...

CITARASA RINDUAN: Bestnyer myk wangi ...nak satu ...hi3...