CITARASA RINDUAN

Saturday, December 18, 2010

Kata cintakan arwah, mengapa kubur masih merah, dah mula sms isteri orang??

Inilah dikatakan mulut manusia…ringan berbicara dan mengeluarkan kata-kata simpati….

Mulut? tiada tulang…bila terlajak, nak undur ikut haluan arah yang mana?? Tetap tempat yang sama. Nak tak nak terjelir-jelir jugak..

Aku bukan nak tujukan pada sesiapa…tapi ini ikut cara ku….adat manusia ada rasa dan perasaan…bila ditinggalkan pergi hati dah start rasa kosong….

Bila hati dah kosong??? Kata setia dah merayau-rayau…lelaki, mana boleh tahan?

Kalau sebulan okeylah lagi..kalau 2 bulan??? Sure cari pengganti..

Kan? Kan?

PS: Benci dengan lelaki hipokrit

.

6 ulasan:

Nur Azila Ismail said...

huu . baru sekejap ditinggalkan , dah cari yg bru . haihhh

Mat Gebu said...

Hmm, betul2, bukan nak kata, sedara mara saya pun ada mcm tu, alasan mudah, sebab dah biasa duduk berdua, tak de sapa nak layan makan pakai....bukan tak boleh, at least ambik lah masa sikit..ni tak, kalau boleh masa bini tengah sakit, tak larat nak berkhidmat, tu jam dah pi ngendeng pompuan lain...bila is3 pergi jee, tak lama lepas tu menikah dahh...huhu, mmg tu hak dia kan, masing2 punya pendapat sendiri, cuma kita hormatkan pandangan keluarga dan orang ramai,walaupun benda tu tak salah...erkk pesal terpanjang pulak komen...hehehe...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

kalau lelaki takpe kot... klu pompuan tak manis la plak kan....sbb kita ada edah... eh tapi Ayu ada menyebut tadi "BINI ORANG"???... Ishhhh.. itu sudah lebih!!!

Citarasa Rinduan said...

salam azila--
sungguh..
depan mata kak baca smsnya
memalukan

Citarasa Rinduan said...

salam cik mat--
itulah...
saya nie bukan apa..kalau jenis miang saya tak kisah..memahami

ini ayat berabuk,,siap yang 18SG siap kongsi citer sekali.
saya ingatkan dia tu mmg sayangkan arwah, tamo cari penganti.

maklumlah..dari kata-katanya nampak sangat dia tu nak kekalkan status duda
but, depan mata saya, dia bagi sms..sayang....ajak ke laut, piknik..

adoi....gatal miang lah utk beliau.

cik mat......kalau yang jenis dah kita tahu yang ada gatal-gatal no hal lah..cuma jgn hipokrit mcm kenalan saya

Citarasa Rinduan said...

MM--
memang isteri orang, anak anak lagi..
menyampah pulak saya