CITARASA RINDUAN

Thursday, December 9, 2010

Malam jumaat malam khas untuk kaum ibu atau malam khas untuk hantu???

Malam nie, aku dah rancang nak tidur awal…kalau orang kata malam jumaat malam berhantu atau malam khas untuk kaum ibu..

Aku pulak, tak ada sampai kesitu….kerana cerita hantu aku memang tak layan..takut oooo…kalau layan cerita hantu..mesti aku kecut..bukan aku takut hantu, hantu yang tak takutkan aku…hehehheheheh

Biarlah orang kata kita jangan percaya pada spesis hantu…tapi…dah aku pernah alami…aku percaya kewujudan selain manusia, termasuk malaikat, syaitan dan jin..dah tertulis pada al-Quran tentang kejadian makhluk lain selain manusia

Ini kisah benarku,,kisah yang mungkin takkan aku lupakan, dah terpahat di hatiku..asal lalu kawasan tu…aku akan pejam mata…mulalah hati dan bibir terkumat kamit baca ayat-ayat al Quran..selisih minta dijauhkan aku jumpa lagi sepesis hantu tu…

Nanti-nanti aku kongsi tentang kisah aku terjumpa hantu yer…

Malam nie, nak tidur awal….esok ada rombongan, pagi-pagi nak masak mee hoon goreng…buat bekalan dalam perjalanan…maklumlah rombongan mak cik kiah….

Tu dia, glamour mak kiah kan??????





PS: akan bercuti sehari dari blogging….korang yang sudi tag dan beri award kepadaku..nanti tinggalkan url yer…(heheheheh, macam lah aku nie blogger glamour, tak dikenali pun…tapi punya kawan-kawan blogger yang saling beri kerjasama, saling bantu membantu dalam memeriahkan duniaku…….) terima kasih teman-teman


** pic from google...TQ

19 ulasan:

azieazah said...

Malam Jumaat malam utk semua laaarr...

Malam utk hantu? alaaa tak jadi ler Kak Azie nak menyuluh laman meronda rumah kengkawan... wuaaaaaa!

Rombongan Cik Kiah ni popular sejak Komanwel KL tahun 1998.

eelobor said...

hehehe, mak kiah gak dapat nama

Citarasa Rinduan said...

kak azie--
hahahhaa..nak meronda tu jangan lupadengan lampu suluh..
kalau kurang duit buat tambah beli bateri ayu boleh tambah ....tapi faham2 jerlah yer..

20 sen,,,hehehehhe

kak...ayu suka drama rombongan cik kiah 1. 2...3...

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
ayu tak ada makcik yang nama kiah..agak2 kalau kiah yang dalam drama okey tak>>>>

azzey said...

Citarasa Rinduan: Rombongan ke mana tu Ayu?

Citarasa Rinduan said...

azzey--
ke kilang2 perindustrian...(biskut, coklat)..

hehehehhe...anjuran GPW f sungai sayong

aNa d'sKoDenG said...

malam jumaat adalah yg ditunggu..
pasal esok Jumaat, rehat lama skit..pastuh esoknya CUTI ~!! yaHooOo

Lelord said...

ekekeke nak g jenjalan ek

Citarasa Rinduan said...

ana--
rehat 2 jam kan??
boleh layan shopping tu..atau lepak kat pusat membeli belah,,
hehehe

Citarasa Rinduan said...

lelord--
ayu dapat tawaran ke rombongan GPW ke kawasan perindustrian...itu yang follow..

umai..bawa sekali..hehehe

EzzEddin said...

tumpang lalu...
baru lepas tengok citer hantu..
siyes dalam keadaan ketakutan bila baca tajuk entry neh
ngee

Citarasa Rinduan said...

ezz--
sebenarnya kak tadi google gambar hantu..
terus matikan skrin...wah...meremang bulu romaku...hehehhe

Kalamhati said...

hehehe gelak sakan je..selamat berombongan!..=)

sekamar rindu said...

salam....

malam jumaat yg berkat...

aNa d'sKoDenG said...

ayu..
mak ada kat umah..so lunch time kang balik umah je laaa..heheheh

IMANSHAH said...

Wah Cik Kiah nak p mana hari jumaat ni...hehe..wah mee hoon goreng ka??Citarasa Rinduan tutuplah ye

kak ina kl said...

malam jumaat hantu ramai tu sbb suami isteri tidur dekat-dekat..takut..

gi mana ni..mesti best bercuti..pastu siap berkelah lagi

CuteOven said...

malam jumaat mlm ape lg klau tk mlm cite hantu... tertunggu tunggu tp takut nk tengok.... dap dup dap dup jatung... nasib baik tk de sakit jantung... mohon dijauhkan Allah...

wah best la ayu gi kilang biskut, coklat boleh bwk balek bnyk2 ye.

Pala Maldini said...

orang tua2 tak bagi keluar malam.. sebab tu la dikatanya ada hantu..