CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 14, 2010

Jom kenal photographer antzlystudio



Aku mengenali pemilik antzlystudio dah lama…sejak dibangku sekolah..sama-sama masih hingusan…kalau orang kata budak perempuan umur lingkungan 12 tahun dipanggil anak dara sunti.. yelahkan tak reti nak cantikkan diri…

Kalau kawan aku nie pulak…boleh dikategorikan sebagai budak sekolah yang paling genius..ada karisma tersendiri..

Kami dah macam adik beradik..sangat rapat hinggalah masing-masing mendirikan rumahtangga…

Dia punya idea pelbagai, walaupun jadualnya amat padat..namun masih punya hobby untuk melaksanakan impianya bergelar photographer…

Hasil pecikkan gambar yang di`tangkapnya` memang bernyawa…setiap photographer mesti mempunyai tarikkan tersediri. Sahabatku ini tidak terkecuali

Jom kita lihat hasil tangkapannya…

Gambar ini semasa outdoor majlis perkahwinan adik perempuan bungsuku…zeizai dan zalie










Sekarang, anak sulungnya yang berusia 5 tahun, dah ada kelebihan seperti ayahnya…pergi kemana kuah kalau tidak ke nasi?..


  1. http://antzlystudio.wordpress.com/
  2. http://arifpictures.blogspot.com/

10 ulasan:

hysman said...

salam kak..
warghhhh.. ini klu buat majlis kawen mesti potografer sponser ni kan..takpon dpt diskaun.. hehee.. beruntung nih...
gambo tu actually kat johor gak ke kak? kat mane erk?
mcm cantek je area jalan yg berpokok tu.. huhu

~dr dulu idam dslr maseh tak dpt2.. ahak

Citarasa Rinduan said...

hysman..

pic-pic tu dikampungku..ditanjung leman...

bab sponser tukan, pengantin mmg tak keluar duit...hahahaha

rahsia yer...

PS: samalah..kak pun tak dapat dslr lagi..kamera cikai jer

Nur Azila Ismail said...

wah cantiknye gambar2:)

siti noorazizah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Pala Maldini said...

semakin ramai menceburi bidang fotografy ini ye.. menarik..

eelobor said...

kalau yang jenis "tebolah", kuah tak tumpah kat nasi...tapi kena bersedia ngn kain buruk.

"tebolah" tahu makna?

Citarasa Rinduan said...

azila--
ada niat ker, lepas spm nak sambar satu dslr?

Citarasa Rinduan said...

pala--
tapikan, kalau tak pakar bab menembak nie..beli ribu riban pun tak menjadi..

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
TEBOLAH tu apa eik?, saya nie bahasa kelantan,.tak faham sangatlah

azzey said...

Citarasa Rinduan; Wedding outdoor photoshhot...mmg gempak!