CITARASA RINDUAN

Monday, December 13, 2010

Banyak Jerawat ker aku nie??

Kakak Nor: “adik nie, anak abang Hamis ker?”

Aku: “bukan, saya menantu”

Kakak Nor: tolong kumpulkan kawan-kawan, kak nak buat demo untuk facial muka. Harga lebih kurang dengan spa diluar, kalau diluar RM---, dengan kak RM---

(Punyalah laju kakak Nor tu terangkan…dah lah tak beri salam, tak ada nak minta izin pun, terus terjah niatnya….sabor jerlah aku?

Korang nak tahu apa jawapanku?

Aku: “maaf kak, saya tak ada kawan disini, saya kan menantu bukan orang sini..”lagipun suami saya tak bagi kawan dengan orang sini….

Hahahhahahah…poyo tak jawapanku itu

***********************************************

Sebenarnya, aku dah malas nak layan orang yang merayu tentang skim kesihatan atau apa-apa yang ada kaitan dengan produk-produk kecantikan….korang pun tau aku nie perempuan jenis macamana?...bukan simple tapi terlebih simple….nak baca entry macamana aku? sila klik sini

Janji jerawat dan bau masam tak ada dalam hidupku, kalau bau bawang adalah, bawang-bawang semuanya hasil pendapatanku..……huhuhuhuhuh




PS: sudahnya, kakak Nor berlalu tanpa apa-apa kata, sah dia bengang dengan jawapanku itu….

*****: kakak nor bukan nama sebenar pemiliknya

17 ulasan:

alinac lover said...

kah kah kah

ha amik dia

ala..kalo kita nak..kita bole je p cari sendiri..tak perlu nak paksa orang kan?

kalo yong pon..yong promote secara rambang..

tapi orang pulak promote kat yong secara paksa..tak suka la mcm tu

Citarasa Rinduan said...

yong..

kak nor tu memang nak kena, dulu suggestkan ubat kurus badan,,,,last2 dia yang tembam..

kak kan memang tak suka orang promote barang secara paksa..kecuali kak sendiri yang trbuka hati.

eelobor said...

kim salam kat kak nor yer. cuba tnya dia produk nak turunkan berat badan ada tak? hihihi, kalu ada suh dia dtg KL yer.

Citarasa Rinduan said...

eelobor--

eik.,.....jangan makan sebarang produk tau..ikut nasihat ayu itu hari...

insyallah berkesan..lagi satu..jgn lupa senam...1 hari 1 jam.

kella said...

kak ayu... kulitnya mulus halus.. apa lah orang tu silap orang ler...

kak ayu! terima kasih atas komen di entri kita tadi! sangat sangat hargainya! terima kasih atas kata kata nasihat itu.. ketahuilah, kita juga berbangga punya sahabat seperti kak ayu! baik hati.. :)
semoga kita kekal bersahabat..hingga ke akhirat ..

:) terima kasih..

terima kasih

nur said...

Ayu: best je ayat..suami saya tak bagi kawan dgn org sini...betulker?
ALL IN ONE

mamawana said...

tak rela dipaksa gak...

cikgu isza said...

erk.. kot nak terjah pun biarlah betul caranya..

Insan Marhaen said...

he..he..

bijak..bijak..

Citarasa Rinduan said...

kella--
sama-sama....tapi kak ayu suka kella ada kawan sebaik denna..

kirimkan salam yer

psst: muka kak ayu tak lah mulus sangat pun, cuma agak tertekan dengan kak nor main lepas kata...ingat kak ayu nie apa?

Citarasa Rinduan said...

nur--
betul...saya kata macam tu,.
lepas kak nor blah..saya call en zalie..kata tadi saya pinjam namanya...

dia pulak bantai gelak, nasib tak marah,

Citarasa Rinduan said...

mamawana--
setujulah

Citarasa Rinduan said...

cikgu isza--
setuju cikgu...

kalau boleh terangkanlah....
dia ada produk apa?

ini terus minta kumpulakn kawan2...peeeehhh...

Citarasa Rinduan said...

insan--
hahahahha
nak hidup..kena bijak

azieazah said...

Kak Nor tersalah terjah, intro tak betul. Dia patut belajar komunikasi utk tambat orang dengar penerangan dia.

Dan dia salah orang pegi tanya. Patut datang tanya Kak Azie yang muka banyak jerawatan dan gumuk nih.. hehehe
Abaikan.

azila said...

heheh...gelak sendiri baca en3 ayu kali neh.nak p mana lak k.nor tus...jenuh dia cr org soh kumpulkan kawan2:)

azzey said...

Citarasa Rinduan; The lesser the better...ye tak?