CITARASA RINDUAN

Sunday, December 19, 2010

Siapa blogger yang bertuah ke 279?

Korang masih ingat tentang GA yang pernah ku anjurkan tentang follower ke 279??. no 279 amat bermakna pada aku selain itu, no yang banyak memberi kekuatan pada diriku…

Dari 279, follower pun dah meningkat ke 360, syukur…bertambah followerku…kesemua follower yang berada diblog citarasa rinduan….aku ingin merakamkan terima kasih….semoga ukhwah di dalam dunia blogger dirapatkan dan didekatkan…amin

Sebenarnya dah ada follower yang layak, tapi sampai ke waktu ini…follower yang bertuah ini belum munculkan diri….entry dalam blog nya pun agak sepi gitu….

So, untuk tidak menghampakan para sahabat yang ingin mengetahui siapa yang bertuah……

Jom…………….




PS: sedaya upaya nak beri juga hadiah untuk blogger salwa…harap salwa munculkan diri..


5 ulasan:

eelobor said...

bagi kat sini jer lah ayu... dengan sukacitanya saya sanggup menerima hadiah

Citarasa Rinduan said...

tu lah..
nak ajer saya bagi eelobor

tapi, kena beri pada yang bertuah..
utk eelobor...next time...heheheh

wawa said...

wahh~saya ke yg bertuah tue..actually so sorry sbb lmbat bg respond..ahaks...thanks akak ^_^
hadiah ape yg nk di beri tu??lalala~

Citarasa Rinduan said...

salam wawa

alhamdullilah..akhirnya awak muncul.
tolong hantarkan alamat yer...send email kak ayu

umairahayu@yahoo.com

wawa said...

OK...SEND ALREADY (^_^)