CITARASA RINDUAN

Saturday, December 11, 2010

Terima kasih Wan Asri dan keluarga

Hari ini, untuk sekian lamanya selama 15 tahun tak bersua…aku bertemu kembali senior sekolah menengahku….

Setinggi-tinggi penghargaan ku ucapkan kepada Wan asri dan ahli keluarganya kerana sudi singgah ke citarasa rinduan…

Zaman dahulu zaman hingusan,.bila bertemu semula…aku pula yang agak tak mengenali abang wan asri….mujur customer tak ramai, bolehlah aku cham senyuman abang wan…..

Seronok melayan keluarga abang wan kerana isterinya yang ramah dan anak-anaknya yang comel-comel….kedua-dua lelaki

Syukur, ada jodoh dan masa…kami dipertemukan semula..

Terima kasih, lain kali sudi-sudi singgah lah lagi



PS: agak terkejut dengan kedatangan beliau…lain kali habaq awal-awal yer….boleh borak panjang-panjang, sampai lupa nak tapau paste bandung…alahai….

6 ulasan:

Kalamhati said...

Mesti hepi kan..dpt jumpa kawan lama..=)

Citarasa Rinduan said...

kalam hati, happy sangat....

lagilah, abang wan asri tu senior kelas pandai2...

eelobor said...

saya lak itu ari jumpa kekasih hati yang dah lama terpisah....gembira gak. hihihihi...

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
saya terfikir gak, nak bertemu bekas bf lama, agak hairan sampai saat ini..dalam fb pun tiada..
agaknya dah ke alam satu lagi tak..?

azzey said...

Citarasa Rinduan: mmg best jumpa member2 lama...teruja...:)

nur said...

best kan ayu.. seronok bila reunion kembali ni.. macam2 kisah.. kalau ada rezeki lehle singgah
ALL IN ONE