CITARASA RINDUAN

Wednesday, December 15, 2010

dah berubah 100 %


Semenjak akhir ini, kelakuan En zalie dah lain benor, kalau dulu asyik makan-makan…minum-minum, payah nak tersenyum, masam memanjang jer. Naik gerun jugak lah kalau perhatikan memek muka dia tu..susah nak lihat dia ceria

Tapi kebelakangan nie, suka senyum-senyum, jeling-jeling, pandang-pandang….aku dah mula curiga kelakuannya…ialah..isteri mana tak bimbang bila kelakuan suami agak pelik, nak kata curang…takkan kot!!! Berubah 100% ko….

Selain, aktiviti dia nak menuju ke arah kekurusan….sekarang nie dia dah ada hobby baru,,,,asyik online memanjang, siang malam menghadap laptop.., kalau sebelum nie aku risau dia terlebih tidur..

Sekarang dah tak lagi, siang hari banyak perkara yang di lakukannya, aku bukan lah nak cemburu tak bertempat, apatah lagi nak tuduh dia buat sesuatu diluar batasannya..

Tapi,..kalau dia dah start sms, siap pos-pos barang segala bagai..

Sah…en zalie dilanda angau shopping online…


PS: sakit salah, sihat pun salah ker sayang?

Malam nie, malam 10 asyura….ada ceramah agama dimasjid f sungai sayong…jom ramai-ramai kita ambil kelebihan malam 10 muharam ini….

7 ulasan:

zeqzeq said...

Selamat mdgar, apa2 info boleh kongsi, pesan memesan

Citarasa Rinduan said...

salam..
en zeq...lama saya tak dengar khabar..selamat berblog semula.

cikgu isza said...

bagi peluang.. ada perkara yang ingin dinikmati tu..

Citarasa Rinduan said...

cikgu isza--
syukur sebab dia isi masa dengan benda ini, tak seperti dahulu lagi..

tapi, saya kadangkala jeling2...risau kalau dia main mata dgn gadis maya..
nyaya jer saya...hehhe

Mas said...

alhamdudillah en zalie dah mula sibukkan diri, kan bagus tu...tak pe ayu, cemburu tu kan tandanya sayangg..he..he..

Citarasa Rinduan said...

mas...hahahhaha..
wanita nie mmg macam nielah..
agak tertewas bila en suami agak lain macam..

tapi syukur, dia berubah ke arah kebaikan...

nur said...

Ayu
leh kongsi ceramah ye
ALL IN ONE