CITARASA RINDUAN

Friday, December 17, 2010

Wah!! entry nak menangis


Sebelum nak beradu ke lautan hindi, atau lautan afrika…mai nak habaq kat korang,..

Entry ini khas untuk aku….sangat sedih kegembiraan lah…masa online skype dengan ibunda dan abah…memang syok tak terperi,..hilang rindu pada mereka..thanks kak long yang sudi online skype

Bila larut malam adikku si ct pulak tag pic gambar..wawawawawawa










Sangat gembira lah…lihat mereka makan semeja….kalau aku ada disana..mungkin aku pasti jadi manusia yang tak akan henti memetik gambar kenangan untuk saat terindah dan teristimewa..

PS: Agak-agak apa yang dimakan oleh keluargaku itu?????? Macam sedap jer,meleleh pulak air mataku ini…wawawawa..

10 ulasan:

Lelord said...

macam kat johny's steamboat jek

Citarasa Rinduan said...

kak di kl eik???

Lelord said...

x sure kat ne tp byk branch...akak suke mkn kat johny

eelobor said...

makan tuh macam kat flamming steamboat jer....

Citarasa Rinduan said...

kak lelord--
ayu kan, tak tahu lah kat mana mereka makan..kalau di johny...agak-agak kena tanya adik

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
flamming steamboat dimana eik??

Lelord said...

huhuhu ok skang kite men teka-teki kat mana dorang mkan

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

siti noorazizah said...

jawapannye......

betul makan di steamboat.....
tmpt : usj
name restourant : lupe lak, tp dpn ngan gurdian

kak ngah, x pe next time ko dtg le sini lak, kite leh snap photo bebanyak..........
jgn nangis tau....

siti noorazizah said...

jawapannye......

betul makan di steamboat.....
tmpt : usj
name restourant : lupe lak, tp dpn ngan gurdian

kak ngah, x pe next time ko dtg le sini lak, kite leh snap photo bebanyak..........
jgn nangis tau....