CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 21, 2010

Mungkin hadiah akan bertambah, mungkin jua pemenang bukan 1, bukan 2 mungkin 3 orang

Salam…

Alhamdullilah..GA yang ayu jalankan baru sehari dah ada pesertanya…tak sangka jugalah….terima kasih kawan-kawan…

Untuk pengetahuan..sekiranya GA semakin mendapat banyak sambutan, ayu akan menambah lagi hadiah untuk memeriahkan GA, mungkin jua bilangan pemenang akan bertambah….

Maklumlah…kebetulan tarikh hari kelahiran en zalie semakin hampir, ayu nak semua sahabat merasa saat kegembiraan ayu disaat usia en zalie semakin meningkat.

Pada sesiapa yang sebelum ini mengenali ayu, mesti memahami kenapa ayu sangat teruja dengan kejahteraan en zalie…?

Apa-apa pun….ayu bersyukur kerana kegembiraan yang ayu rasai, atas doa para sahabat semua selain doa dari ibubapa, keluarga dan saudara mara

Syukur…



Terima kasih semua…

6 ulasan:

kella said...

nanti nanti.. tengah dok buat perkiraan ni, betul2 kira sebab nak menang cokelet tu! hehehe

EiJa ZaQuaN said...

hehe..alhamdullillah ayu..en. zalie pun dh bertambah sihat kan..moga terus diberikan kesejahteraan & kesihatan yang baik..

anyway..eija pun nak joint GA ayu ni..tp susah gak nak jdk peneka yg tepat ni..so..main agak2 jerk ni..:))

LyNn'Azlina said...

ssaya pun puas jugak kira2 tp cam xpasti sbbnya beli direct kat kilang kan..hope betul ar..hehe

Lelord said...

alhamdulillah..akak tau camne kelam kabutnya ayu...risau, mcm2 perasaan kan. xpe zalie pun dah makin sihat.

insyaallah kita akan jumpe nanti, ritu kan nak jumpe x jadi pasal ayu nak anta kaklong.

jom join ni lak, huhuhua akak tag ayu

http://canteek-selalu.blogspot.com/2010/12/wardah-ilmu-first-giveaway.html

Sourav's BLOG said...

Awesome post... thanks for sharing...

Salwar

azzey said...

CITARASA RINDUAN: Tahniah GA dpt sambutan...:)