CITARASA RINDUAN

Friday, December 24, 2010

Cuti, Pak Ngah?, Mawi dan Ikin ambil anak angkat??

Salam..

Selamat pagi jumaat para sahabat,,

Pagi nie kesihatan alhamdullilah..dalam situasi yang baik…terima kasih kepada sahabat yang selalu memberi nasihat, lepas nie kenalah kurangkan aktiviti menonton tv dan menghadap computer dengan tekun..

Karang kalau aku tak ke blog korang harap memahami yer, suka bloggging tapi keadaan agak kurang memuaskan…

***************************************************

Malam semalam terima kunjungan dari pak ngah…ingat lagi entryku tentang 10 muharam yang ku lalui?? Sila klik sini untuk mengetahui kisah pak ngah.

Bila dah dapat tetamu bermalam di rumah…kepala dok fikir menu apa untuk sarapan pagi..nasiblah MIL bagi cadangan untuk buat roti jala…..sambal tumis dan sambal sardine…

Bila dah layan tetamu…sibuk dengan berbual panjang, hingga terlupa nak ambil gambar buat kenangan….

Kesihatan pak ngah? Syukur…kencing berdarah dan sukar buang air kecil dah berkurangan…(senang kata kencing berdarah dah normal) sekarang pak ngah dah boleh duduk dan melepaskan hajat dengan selesa..

Syukur….hasil berubat di mudahkan olehNya….


***selak metro harian...tahniah untuk mawi dan ikin, mahligai yang dibina dah berusia 2 tahun, Selamat ulang tahun perkahwinan...teruskan usaha untuk memperolehi cahaya mata...taget mereka 6 tahun, jika tak dapat...mungkin ambil anak angkat....semoga mereka bahagia hingga akhir hayat...


PS: bersantai dirumah, rasanya nak mengovenkan dirilah…………….nak masak kek rasanya…

4 ulasan:

azzey said...

CITARASA RINDUAN: Slmt pagi Ayu....ayu free pagi ni ek....blh online pagi2....:)

azila said...

salam ayu..buat kek apa tu?/nanti jgn lupa amik gmbr kek dan blogkan plak yer:)

wahida said...

kalau buat kek, hantar sikit kat saya yer..x bekfes lg neh...hiks...

eelobor said...

ayu, nak alamat aku tak? mana tau nak pos kek tuh nanti