CITARASA RINDUAN

Thursday, December 9, 2010

rombongan???

Assalamualaikum..

Salam hari khamis…

Pagi nie bangun ala-ala malas gitu,. Tapi tetap bersyukur DIA kejutkan aku setiap hari pada masa yang sama…

Perut buat hal…agaknya sebab miss makan tengahari, semalam sarapan jam 11 pagi termasuk makan tengahari,..itu yang sekarang nie perut berkeroncong ala-ala P.Ramlee…ditambah makan malam aku memang tak suka jamah apa-apa makanan kecuali air masak…

Esok citarasa rinduan cuti..isyallah, aku akan ikut satu rombongan GPW ke kilang-kilang perindustrian dikawasan Johor…

Wah….ala-ala rombongan mak cik kiah jer kan….

Isyallah…kalau tak ada hal….esok jam 9 pagi..berangkatlah aku dan makcik-makcik kampong felda sungai sayong….



PS: kalau ke kilang makanan agak-agak dapat free tak??????

7 ulasan:

Shahazrin said...

free....
tengok n rasa

norhidana said...

wsalam kak...

jgn bg masuk angin lg perut tu kak.. sian dia

wah, cuti ek esok nk gi ikut rombongan cik kiah...
selamat bercuti2 la... cuci mata

eelobor said...

heheheh, cik kiah gak yang dapat nama kan? femes tul orang itu

Syafiq Rosli said...

wah..visit2 ya sis..dapat air kotak je la..hehe

Mamamya said...

wahhh...bestnya!! rajin ayu join rombongan ni kan....akak sejak habis sekolah dah x penah join mana2 rombongan cik kiah nih.....

harap2 dapat la bwa balik byk makanan free yer...mesti umai suka... :)

Sis-Lin said...

best jugak tu sesekali ikut rombongan..kita duduk je dlm bas..tgk sana sini..sambil cuci mata.. :)

nnti kita bt rombongan nak? hehehe

azzey said...

Citarasa Rinduan: nak ikut jugak! hu3....