CITARASA RINDUAN

Saturday, December 25, 2010

Blog korang Bersawang? Mesin basuh merajuk…….

Salam…selamat hari sabtu….sebenarnya niat nak update entry agak terbantut gitu..maklumlah…hari cuti, cuti natal..pasti ramai sahabat blogger berjalan dan makan angin..

Pasti malam ini, rumah korang sepi…tak mengapa,,aku tetap keluar masuk untuk pastikan rumah korang tak bersawang…

Kalau korang ada, harap sudi temankan malamku ini…

**************************************************

AKU?

Tak ada aktiviti lain….hanya hidupku di citarasa rinduan, ………….so…..duduk tercangguk dihadapan EN. lappy…(lama juga EN.lappy berkhidmat untukku….dah hampir 2 tahun, minta-minta dia terus berkhidmat untukku…)

TAPI…..

Entah kenapa, mesin basuh yang baru ku beli buat hal….MIL tertekan function yang salah………

Kalau automatic….agak-agak macam itu lah….tak boleh ~spin~ pakaian….

So…………isnin ada temujanji dengan untuk en zalie dengan pakar fisioteraphy di HSI…akan ku bawa mesin basuh ku ke kedai jualan tempohari..



PS:Harap-harap tak ada kerosakan….sebab aku bukan pakar elektrikal….hanya mampu berdoa…wang saku dah susut benor…

8 ulasan:

azila said...

salam ayu...pening btol kan kalo brg yg br kt beli dah rosak..adehhh

Citarasa Rinduan said...

salam.
zla...amat pening...

br lepas test lagi..sah...spin ada bau terbakar..maybe MIL masukkan bj terlebih muatan..

hope esok dapat luangkan sedikit masa..hantar ke kedai yang ayu beli tempoharii

agak stress.

IMANSHAH said...

mesin basuh tu cakap, malam ni nak suh Puan Ayu tu mendobi guna tangan..wahahaha

Insan Marhaen said...

as salam. singgah tanya khabar je? tak sempat nak lepak lama lama..

Citarasa Rinduan said...

salam..
cikgu..saya dah penat basuh guna tangan nie..dari jam 8 malam tadi..

last2..perah ikut kekuatan sederhana jari-jari nie...

dah lepak sungguh nie

rasanya blogging tak lama, terus tidur kot

Citarasa Rinduan said...

IM--
thanks sudi singgah sini..
semoga kita dirahmati

hazlin said...

salam singgah!

mesin basuh pening kot?

Citarasa Rinduan said...

salam..
hazlin...

alahai....dia majuk lah...
kenalah saya pujuk sikit...hehehe