CITARASA RINDUAN

Monday, December 6, 2010

AWARD DARI KAK YATIE ~SINAR KEHIDUPANKU~



Aku berlari, ala-ala penerima award OSCAR,…dengan perasaan bangga dapat award lagi pada petang ini.terasa dihargai...dan rasa bahagia..

Sebenarnya…..pulang kerumah hantar umai…merengek nak balik ke rumah..maklumlah..timeumai nak menyusu…

Selaklah sekejap encik lappy…sekodeng blog dan FB….wah…..aku dapat award lah…

Nama award pun dah melambangkan keterampilan si pemberinya…siapa yang beri?…kali nie dari blogger masakkan…



Kak Yatie sinar kehidupan, yang sudi serahkan award ini kepadaku si ayu-citarasa rinduan..

Dengan senang hati ayu ambil award ini tanpa ragu-ragu…terima kasih daun keladi…esok-esok berilah lagi…

Selepas aku berfikiran beberapa kali..molek kalau aku serah award ini kepada blogger lelaki…

Nak tahu pasal apa aku boleh nak berikan award ini kepada mereka??? Sebab mereka adalah blogger yang sering menjadi pendorong untuk aku berblog….

Kepada blogger yang akan kuserah award ini…

Terimalah award, U ARE THE COOLEST BLOGGER IN THE WORLD…

  1. CIKGU IMAN
  2. EELOBOR
  3. CIKGU AREFF

Terima kasih kak Yatie…………………..

PS; Sedang google doa akhir tahun dan awal tahun….terima kasih blogger kak yatie, all in one dan kasih suci…ayu hargai jasa kalian, berkongsi doa akhir tahun dan awal tahun...salam Ma`al hijrah


7 ulasan:

Mamamya said...

tahniah ayu....klu x jd blogger ni mestix merasa dpt award kan... :D

Yatie said...

Salam Ayu,
Tahniah dpt award lagi...bila akak dpt award ni mmmng terus ingat Ayu...sbbnya akak terbayang Ayu yg sentiasa ceria dan cool je orngnya...Salam Maal Hijrah, semoga kita sentiasa mendapat limpah rahmatNYA..Aminn.

eelobor said...

oh tidak......aku di apit oleh cikgu2.

IMANSHAH said...

Salam Ayu

Wah saya pun tersenarai gak sebagai orang yang mendorong..terima kasih ya..nanti saya simpan dalam mana ya..

Apapun berblog ni memang seronok, dapat sahabat yang cool macam Ayu

azieazah said...

Orang yg sudi memberi tu tandanya dia sangat menyayangi dan menghargai...

Areef Ibn Naim said...

salam,

tq kak!

1st time dpt award ni, hehehe...

leh ckp cam azean, "lihatlah dunia" hehehe

azzey said...

CITARASA RINDUAN: Tahniah dpt award ye Ayu!