CITARASA RINDUAN

Thursday, December 2, 2010

Alamak…..

Baru pagi tadi aku tunggang motor dengan aksi merbahaya,..kata salah seorang blogger…aksi sarkas….hehehehehhehe

Akhirnya, baru sebentar tadi aku terlanggar pintu garaj..gara-gara hujan lebat…selalu aku parking storm di garaj luar….tapi entah kenapa bila hujan aku boleh pulak parking garaj dalam, betul-betul pintu masuk utama

Akibatnya….skirt bumper storm tercalar sikit, ada kesan merah maroon pulak tu…

Adoi…………gara-gara nak elak dari ditimpa hujan lebat…berlakunya kesilapan yang mengakibatkan stormku terbirat..

Kesian storm aku…….



PS: hati-hati memandu, kalau dah terkena, siapa yang rugi? Aku jugak!!!

9 ulasan:

sekamar rindu said...

salam..

kak..time hujan hati2 tau..nasib baik kak tak apa2....

Citarasa Rinduan said...

SR

wsalam...terima kasih, itulah...padahal kak dah nampak pintu garaj tu...pasal tamo turun kena hujan..kak redah jer..

hasilnya???
berbirat bumper storm...huhuhuh

Kalamhati said...

huhu dugaan lak ujan2 ni ye ayu...nak senang jadi benda lain plak..huhu sian encik storm

eelobor said...

hehehe, gagah perkasa storm pun boleh tercalar gak eh? ishh...mesti "tebolah" nih. nak tahu apa makna "tebolah" buleh tanya kalamhati atau en.ben

IMANSHAH said...

kan dah habaq tadi, malang takde baunya..eh Sekamar Rindu tu rasanya ngan Ayu sama baya atau lebih tua..apasal panggil akak

Citarasa Rinduan said...

kalamhati--
itulah...encik storm ada terchop lipstik merah meroon...ehhehe

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
wah ayat terbolah nie macam terbarai yer?...

tapi, storm saya,..terchop cat garaj jer...maklumlah...memang saya bawa hati-hati...

ingat lepas..rupanya kena `sauk` juga...

Citarasa Rinduan said...

cikgu--
saya nak tanya SRlah..saya pun compius..

tapi, saya tak kisah kalau orag kata saya kakak..sebab saya tau..saya dah berumur..

azzey said...

Citarasa Rinduan: Sya dulu sbb ujan juga parking kat bwh awning cam bese tp terlampau ke dalam sgt spi cium dinding umah. abis flat kete tanggal!