CITARASA RINDUAN

Wednesday, December 1, 2010

jom layan air KFC krushers yang terbaru

Alhamdullilah, sampai ke rumah sudah…lepas tunaikan kewajipan….aku terus on lappy..tak sabar nak tunjukkan korang apa yang berlaku pada 1 disember 2010 pada kami sekeluarga..(eik, lagi sebulan birthday en zalie lah….yahooo, rancang nak hadiah darinya…bukan dariku untuk dirinya…hahahhahaha….)

Tentang keputusan sleep study, aku kongsikan kemudian yer, sekarang nie aku nak ceritakan tentang pengalaman aku ke KFC,….(tak silap dah setahun aku tak masuk KFC)

Selepas keluar hospital….aku menuju ke Saleng, singgah sebentar nak minum petang….

Sebelum berbelanjer bahan mentah untuk citarasa rinduan, aku ada rancang nak berhenti minum, terlalu mengantuk memandu di kawasan Johor yang jalan rayanya sesak dan banyak perubahan pada laluan sebenar ke hospital…ada lencongan kesana sini..hampir-hampir aku salah masuk simpang…adoiii, nasib selamat…….

Fikir punya fikir….en zalie bagi aku pilih kata putus, alahai..aku nie, jenis tak suka buat keputusan mendadak..lagi-lagi tengah stress memandu dengan cuaca diluar yang panas terik..

Bila dah hampir dengan pasar…aku terus masuk ke restoran KFC…..

Best tau, dapat layan minuman terbaru dari KFC….ada pelbagai rasa, seperti yogut strawberry, mocha dan coklat, lemon dan oreo…



Aku pilih krusher perasa oreo dan lemon….Antara kedua-dua minuman tersebut…aku paling suka dengan lemon….ada rasa masam, ditambah dengan daun pudina…nyama jer rasanya, sampai sekarang terasa dihujung tekak…hehheheheh

Jom layan aksi kami bertiga dengan minuman terbaru KFC ini…







Sebelum balik, aku sempat tapau 2 gelas minuman Lemon…satu untuk FIL dan satu untuk MIL…..biar mereka dapat rasa apa yang kami rasa…..baru ngam…..(aku kan menantu yang satu…heheheheh)



PS: perasan tak en zalie bertambah kurus????

17 ulasan:

eelobor said...

ada minuman baru rupanya. dah lama gak tak ke KFC, dah sebulan lebih kut. hihihi

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
ayu cadangkan perisa lemon..sedap dan nyaman...tak manis sangat...
kalau anak kamu,mungkin biskut oreo...

cikgu isza said...

baru jer pergi KFC tapi hari tu takda lagi..

Citarasa Rinduan said...

cikgu--
kena pergi lagi....hehehe, karang jgn mengidam yer

hysman said...

perghhh kak...
gaya sodap tu..
hohoho...
bape hengget erk??
lama sudah tak pekena kfc...
ngidam plak..

Citarasa Rinduan said...

hsyman...baru rm 2.60..tapi belum caj tau...jom kita minum...

Kalamhati said...

dah ada ek..huhu bestnye ayu..

ari tu dok terliur bila baca entry mama zharfan..hehe
kena pi cari la pasni

Citarasa Rinduan said...

kalamhati..cepat...nanti rugi..sedap sangat

Mas said...

baru mas tahu ada air baru kt kfc...nnti nak try gak la..sedapp yer ayu...
yer la...en zalie makin kurus....bagus kan ayu....

alinac lover said...

la sejak bila ada ni

oke siap! esok ke KFC

hehehhe

norhidana said...

sejak berpenyakit asma nih kak... jarang minum yg ais2 nih...
jln jb tuh mmg kompius betul kn... aritu dana gi GH sana pun sbuk tgk signboard tkt salah msk jln

dh setahun tak gi kfc kak... yelah dh tokey kedai kan hehehe.. dana nih kalu sebulan 2 tak gi kfc dh sbuk ajak edy g sana heheheh...

kella said...

amboi layan sungguh!
kita dah lama sangat tak ke kfc atau mcd kak..

teringin le pulok bila tengok gambar2 tu semua! slurrpppp/...

My Little Diary said...

salam,
wow! minuman kfc terbaru ye... hurmmm bole ler saya try ptg nanti... hehe

Gadis Kampung said...

sedap ke?lama dh tak masuk kfc...

nur said...

semua outlet ada ke krusher ni.. lama x ke kfc..
(wah menantu yg satu gitu..)
ALL IN ONE

azzey said...

Citarasa Rinduan; Air 3 layer pun sedap!

alinac lover said...

T____T kak..air tu xde pon kt KFC sni..da p smlm..sedih nya..nak jugakkkk