CITARASA RINDUAN

Wednesday, December 1, 2010

horeyyyy...Dapat award dari blogger lin Rosly

Salam…

Ini entry untuk malam ini ya, sebelum ayu tarik selimut..sudi-sudilah baca entry yang agak-agak menarik dan tertarik ko memang domba…. (maksudnya…aku sendiri pun tak tahu,…) heheheheh

Malam ini, dengan senang hati aku dapat award dari blogger masakkan yang sangat penyayang…nak kenal siapa beliau….jom kita sekodeng blog beliau..

Kak lin Rosly, seorang blogger yang agak ramah denganku, selalu masuk blog citarasa rinduan..terima kasih kak lin Rosly…

Ayu nie, segan sebenarnya nak terima award nie, maklumlah..award tu sesuai untuk blog yang BEST,,,

Oleh kerana kak Lin Rosly dah serah padaku….aku kena ambil dengan pakaian ala-ala mascot si mickey mouse juga lah,….siap bubuh kasut yang besor warna merah…..

Lawa kan award nie..terima kasih sekali lagi ya kak lin, ayu terharu…..dan suka dapat award ini


PS:Aku rasa tak nak bagi kat siapa-siapa award nie, sebab yang layak terima award ini semestinya anakku Umai..si peminat Mickey mouse……


Selamat malam, salam 1 disember 2010, lagi 30 hari bakal bertambah usia kita..semoga kita diredhai Illahi dan dipanjangkan usia..amin

4 ulasan:

hysman said...

wahh....
tahniah3..
hehee

Mamamya said...

tahniah...mmg cute..sesuai utk umai.... :)

ainnoraini said...

tahniah...tahniah...cantik gitu...

azzey said...

Citarasa Rinduan: Yeay2! Ayu dpt award lagi! Tahniah ye....