CITARASA RINDUAN

Wednesday, December 1, 2010

Kemana menghilangnya blogger Azian Iskandar

Mana lah hilangnya sahabat lamaku azian mohammad…mengenalinya bila aku sama-sama sekodeng blog sifu masakkan…cik mat GEBU..

Bila dah lama bersahabat di dunia maya, akhirnya azian dan familynya dapat terjah citarasa rinduan..nak baca entry tu klik sini.

Tak silap, semasa melahirkan anak ke 2 nya..aku masih lagi sempat buat entry tentang beliau…sekadar mengucapkan tahniah, klik sini untuk entry tersebut…

Petang semalam, dalam jam 3 petang ku kirimkan sms…dah ku temui jawapnya…rupa-rupanya blogger azian menghadapi masalah terhadap gajet beliau… itu yang beliau kehilangan semua nombor telefon kawan-kawan yang lain.

Sabor jerlah… (rasanya 4 bulan tak dengar khabar beliau) alhamdullilah…beliau dan keluarganya diberi kesejahteraan tubuh badan dan gembira selalu…




PS: azian, ko kena update semula blog ko yang bersawang tu….kami rindu nak dengar khabar kamu…..sagmen ben pun banyak yang aku tak dapat nak kejor….

jom ramai-ramai kita skodeng blog azian..klik sini

3 ulasan:

hysman said...

Alhamdulillah sehat..
kdg2 kita risau org yg terdiam tnpa khabar berita..
dah tahu lega rasanya kan...
huuh

eelobor said...

nanti kita gi skodeng sama kat sana yer

Sekadar Berkongsi

azzey said...

Citarasa Rinduan: Nak mulakan misi skodeng nih!